fbpx

Regulamin uczestnictwa i rekrutacji 2024/25 dla rocznych kursów formacyjnych


§1 Wstęp

  1.  Użyte w Regulaminie wyrażenia oznaczają:

    1. Regulamin - niniejszy dokument
    2. ART - Akademia Rozwoju Talentów
    3. Rok formacyjny - okres od października do czerwca
    4. Kandydat - osoba ubiegająca się o udział w zajęciach ART
    5. Uczestnik - osoba, która formalnie została przyjęta na dowolne zajęcia w ART
    6. Organizator - Fundacja SMS z Nieba z siedzibą w Koszalinie przy ul. Chrobrego 7. REGON: 321424220, NIP: 6692520108, KRS: 000047521
    7. Prowadzący - osoba prowadząca zajęcia

  2. ART oferuje zajęcia formacyjne oparte na Słowie Bożym i nauczaniu Kościoła Katolickiego.
  3. Zajęcia przeznaczone są dla osób dorosłych 

 

§2 Procedura rekrutacji

Aby zostać uczestnikiem formacji Akademii Rozwoju Talentów należy przejść przez następujące etapy:

  1. Kandydat wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.rozwijajtalenty.pl odpowiedni dla wybranego miasta formacji.
  2. Kandydat wpłaca kaucje lub/i opłaty - zależnie od dostępnych wyborów w formularzu.

 

§3 Terminy i lokalizacja zajęć

  1. Terminy zostają podane na stronie wraz z otwarciem zapisów dla poszczególnych miast lub grup online.
  2. Zajęcia odbywać się będą na comiesięcznych zjazdach/spotkaniach online.
  3. Lokalizacja podana jest na stronie zapisów konkretnego miasta (lub online0
  4. Może być ona w wyjątkowych sytuacjach zmieniona. Mowa o przypadkach, w których z przyczyn niezależnych od Organizatora (Fundacji) nie będzie możliwe skorzystanie z w.w. lokalizacji.

 

§4 Odpłatność

  1. Zajęcia w ART są płatne. Uczestnik wybiera sposób uczestniczenia:
    1. UDZIAŁ ODPŁATNY
      Rok formacyjny objęty jest jednorazową opłatą przed rozpoczęciem formacji. Opłata dotyczy każdego kierunku osobno. 

    2. UDZIAŁ z kaucją (opłatą zwrotną w przypadku braku satysfakcji uczestnika, więcej w paragrafie 5 niniejszego Regulaminu)

    3. UDZIAŁ ODPŁATNY z dofinansowaniem
      Jest to opcja dla osób ubogich, których nie stać na pokrycie kosztów udziału w kursie. W formularzu zgłoszeniowym uczestnik wybiera jak wysokiego dofinansowania potrzebuje. Dofinansowania pochodzą z darowizn od innych uczestników, którzy przekazują darowizny na ten cel.

  2. W przypadku rezygnacji Uczestnika po terminie pierwszych zajęć, opłata i kaucja nie zostaje zwrócona.
  3. Rezygnacje ze zwrotami możliwe są do 7 dni przed terminem pierwszego spotkania kursowego.

 

§5 Kaucje i gwarancja satysfakcji.

Celem kaucji jest możliwość dania uczestnikowi możliwości odzyskania opłaty jeśli nie będzie usatysfakcjonowany z zajęć. Jednak prawo to przysługuje wyłącznie osobom, które zrealizowały w całości program kursu poprzez udział w całym kursie i realizację materiału kursowego. Nie jest to więc zwykłą możliwość rezygnacji ze zwrotem kosztów. 

  1. Kaucja dostępna jest tylko dla kursów stacjonarnych. Dla kursów online kaucja nie jest dostępna.
  2. Kaucja wynosi 250zł za każdy kurs jednoosobowy oraz 500 zł w przypadku kursów małżeńskich (za parę).
  3. Uczestnik wpłaca kaucję przed pierwszymi zajęciami danego roku formacyjnego.
  4. Uczestnik, który po udziale w całym programie kursu uzna go za niesatysfakcjonujący, może ubiegać się o zwrot kaucji na poniższych zasadach:
    1. Żądanie zwrotu kaucji może być złożone na email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie nie dłuższym niż 30 dni od ostatniego spotkania kursowego.
    2. W przypadku zwrotu, następuje on przelewem bankowym w terminie 14 dni od zgłoszenia przez uczestnika. 
    3. Kaucja nie zostaje zwrócona w przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach niezależnie od etapu na którym Uczestnik rezygnuje.
  5. Wysokość zwrotu kaucji zależna jest frekwencji i punktualności uczestnika.
    • zwrot 100% kaucji - w przypadku 100% frekwencji 
    • zwrot 50% kaucji - w przypadku 1 nieobecności
    • brak zwrotu - dla dwóch lub więcej nieobecności
    • UWAGA: każde spóźnienie powyżej 15 minut traktowane jest jak nieobecność
    • 3 spóźnienia powyżej 5 minut traktowane są jako jedna nieobecność
  6. Honorujemy pisemne zaświadczenia lekarskie (takie jak dla pracodawcy) – jako usprawiedliwienie nieobecności, w takim wypadku kaucja nie jest utracona. Nie usprawiedliwiamy nieobecności, jeśli ktoś był na uczelni, na pielgrzymce, posługiwał na rekolekcjach, lub miał inne okoliczności. Terminy spotkań podajemy na cały rok z góry - można to zaplanować.

 

§6 Podręczniki

  1. Do uczestnictwa w niektórych zajęciach wymagany jest zakup podręczników lub pakietów edukacyjnych. Są to:
    • Formacja Kobiet poziom I 
    • Formacja Kobiet poziom II
    • Formacja Kobiet poziom III
    • Formacja Kobiet poziom IV
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom I
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom II
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom III
    • Biblijny Kurs Finansowy
    • Formacja Małżeństw, poziom I
    • Szkoła Modlitwy Osobistej, poziom I

§7 Postanowienia końcowe

W przypadku nawrotu pandemii (lub jakichkolwiek zaleceń rządu w związku z zajęciami stacjonarnymi) Zarząd ART zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową. Zajęcia będą wtedy odbywać się on-line lub będą nagrywane.

Recommended Post

Search